Funkcjonalności systemu

Podania

Kontrola obiegu podań w ramach całej uczelni. Podanie może zostać dodane przez studenta bądź pedagoga za pośrednictwem udostępnionego im panelu oraz poprzez uprawnionego pracownika dziekanatu.

Główne cechy, możliwości:

  • definiowanie obiegu/schematu zatwierdzeń przez pracownika Uczelni pozwalającego na kontrolę i przepływ danych z określeniem uprawnień przy każdym etapie,
  • powiązanie z oprogramowaniem Komunikator umożliwia efektywną komunikację pomiędzy wnioskodawcą a osobami decyzyjnymi poprzez automatyczne powiązanie z omawianym tematem,
  • filtrowanie, sortowanie, zarządzanie wprowadzonymi danymi,
  • dostęp do widoku, edycji danych ograniczony odpowiednimi uprawnieniami,
  • dostęp do wniosków i wprowadzanie danych w panelu studenta/pedagoga,
  • wydawanie decyzji,
  • integracja z Komunikatorem pozwalającym na przepływ informacji.

Ewidencja, wydanie elektronicznej legitymacji studenta/doktoranta

Moduł umożliwia wydanie elektronicznej legitymacji studenta i doktoranta oraz hologramu oraz eksport do systemów zewnętrznych.

Główne cechy, możliwości:

  • nadzór nad procesem przyznawania legitymacji oraz ich duplikatów,
  • edycja,
  • rejestracja puli hologramów dla studenta i doktoranta,
  • nadzór nad procesem przyporządkowywania hologramów,
  • eksport danych do systemów zewnętrznych umożliwiających wydruk legitymacji,
  • filtrowanie, sortowanie, zarządzanie wprowadzonymi danymi,
  • dostęp do widoku, edycji danych ograniczony odpowiednimi uprawnieniami.

Opłaty

Oprogramowanie pozwala na definiowanie opłat, rat, rozliczenia, windykację oraz powiązane powiadomienia i wydruki. Umożliwia zarządzanie opłatami studentów, pedagogów, osób/organizacji np. za wynajem sali, organizację wydarzenia.

Główne cechy, możliwości:

  • wyświetlanie listy opłat wraz z określeniem statusu wpłaty,
  • możliwość ręcznego wymuszenia uiszczenia opłaty,
  • importowanie i rozksięgowywanie wyciągów,
  • możliwość tworzenia, edycji cenników oraz przypisywania ich do opłat,
  • generowanie wydruków,
  • eksportowanie danych do plików xls,
  • filtrowanie, sortowanie, zarządzanie wprowadzonymi danymi,
  • dostęp do edycji i widoku danych ograniczony odpowiednimi uprawnieniami.

Ewidencja Działalności Twórczej

Pozwala na prowadzenie dziennika osiągnięć oraz dorobku naukowego pracowników, jednostek oraz eksport tych danych do zgodnie z wymogami systemu PBN. W module istnieje możliwość zdefiniowania szablonów rodzajów działalności, zgłoszenia działalności przez pedagoga według stworzonych szablonów. Dodatkowo istnieje możliwość prowadzenia ewidencji, statystyk, generowania raportów oraz wydruków.

Główne cechy, możliwości:

  • definiowanie szablonów rodzajów działalności: możliwość walidacji danych, określania pól obowiązkowych i innych warunków (struktura definiowana w dowolnym momencie samodzielnie przez pracownika Uczelni),
  • dostęp do edycji i widoku danych ograniczony odpowiednimi uprawnieniami,
  • dostęp do wprowadzania danych w panelu pedagoga,
  • definiowanie obiegu/schematu zatwierdzeń przez pracownika Uczelni pozwalającego na kontrolę i przepływ danych z określeniem uprawnień przy każdym etapie,
  • określenie statusu przetwarzania działalności przez uprawnionych użytkowników,
  • widoczna historia statusów w szczegółach działalności,
  • audyt w szczegółach dodanej działalności możliwość podglądu ostatnich zmian, jakie zostały wprowadzone,
  • filtrowanie, sortowanie, zarządzanie wprowadzonymi danymi,
  • prowadzenie ewidencji, statystyk,
  • generowanie raportów ilościowych w podziale na dowolne kryteria,
  • tworzenie własnych szablonów wydruków definiowanych w formacie dokumentów Open Document Text z ujęciem generowania tabel, wierszy i kolumn tabel pojedynczo, wierszy i kolumn tabel wielokrotnie, z instrukcjami warunkowymi takimi jak for, if
  • eksport danych do systemu PBN.

Stypendia

Oprogramowanie pozwala na zarządzanie stypendiami naukowymi finansowanymi z różnych źródeł i nadawanymi przez różne jednostki administracyjne oraz kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów dotyczących stypendiów z wydrukami i możliwością generowania przelewów włącznie.

Główne cechy, możliwości:

  • definiowanie typów stypendiów oraz własnych szablonów wniosków,
  • dostęp do wniosków i wprowadzanie danych w panelu studenta/doktoranta,
  • automatyczne przeliczanie wykazanych przez wnioskodawcę dochodów,
  • możliwość prezentowania wniosków i ich statusów na podstawie określonych warunków filtrowania/sortowania,
  • widoczna historia statusów w szczegółach stypendium,
  • dostęp do widoku, edycji danych ograniczony odpowiednimi uprawnieniami,
  • definiowanie obiegu/schematu zatwierdzeń przez pracownika Uczelni pozwalającego na kontrolę i przepływ danych z określeniem uprawnień przy każdym etapie,
  • wydruki podań i protokołów (także do plików w określonych formatach),
  • możliwość generowania paczek wypłat i przelewów na wskazane przez wnioskodawcę konto wraz z możliwością prezentowania dotychczas utworzonych paczek płatności na podstawie określonych warunków filtrowania/sortowania,
  • możliwość tworzenia Komisji Stypendialnych wraz z ustalaniem ich składu oraz możliwością prezentowania utworzonych Komisji Stypendialnych na podstawie określonych warunków filtrowania/sortowania,
  • filtrowanie, sortowanie, zarządzanie wprowadzonymi danymi,
  • generowanie raportów ilościowych w podziale na dowolne kryteria,
  • możliwość dokonywania analiz i generowania statystyk dotyczących stypendiów.

Wymiana studencka - przyjazd/wyjazd

Oprogramowanie służy do kompleksowego zarządzania procesami międzyuczelnianej wymiany studentów w ramach m.in. programu Erasmus+.

Główne cechy, możliwości:

  • określanie terminów przyjmowania wniosków oraz weryfikacji wydziałowej i uczelnianej,
  • definiowanie dokumentów obowiązkowych i dodatkowych,
  • definiowanie listy szkół współpracujących,
  • możliwość akceptacji/odrzucenia nominacji przez szkoły współpracujące za pośrednictwem udostępnionego im panelu z informacjami o kandydatach,
  • nadawanie wnioskom statusu, nominacji,
  • filtrowanie, sortowanie, zarządzanie wprowadzonymi danymi,
  • dostęp do widoku, edycji danych ograniczony odpowiednimi uprawnieniami.

System oceny pedagoga - ankietowanie

Moduł wspomaga organizację ankiet oraz na podstawie wyników tworzy rozbudowane raporty.

Jego funkcjonalności pozwalają na tworzenie m.in.:

  • okresowych ocen pedagoga przez studentów,
  • ankiet kandydata.

Funkcja pozwala na tworzenie anonimowych ankiet, gdzie ankietowani mogą udzielić odpowiedzi na pytania z ankiety zachowując anonimowość.

Narzędzie buduje raporty statystyczne na podstawie udzielonych odpowiedzi, dzięki czemu wspomaga możliwości związane z rzetelną oceną pedagoga.

Rejestracja godzin pedagoga

Pozwala na kontrolę realizacji przydziałów pedagogów. Czas zgłoszony przez pedagogów służy m.in. obliczania kosztów studiów, wydziałów itd. Moduł pozwala na akceptację lub odmowę przez dziekana zgłaszanych godzin pedagogów, co stanowi dla kwestury informację o możliwości realizacji wypłaty. Możliwość definiowania własnego schematu, który pozwala na stworzenie procesu obiegu zgłoszonych godzin.

Moduł posiada szereg funkcjonalności pozwalających na raportowanie wykonanych godzin, takich jak:

  • przejrzysty kalendarz pozwalający na zgłaszenie godzin przez pedagoga,
  • automatyczne pobieranie i uzupełnianie danych na podstawie utworzonych w systemie zajęć,
  • możliwość zgłoszenia godzin w każdej chwili - dostęp online, brak blokad,
  • możliwość generowania dokumentów papierowych do zgłoszonych godzin,
  • możliwość realizacji zgłoszeń bez konieczności tworzenia ewidencji papierowej - można przeprowadzić cały proces w formie elektronicznej.
Powrót